Historie vzniku Silkotu:

Díky celoživotním zkušenostem pana Charváta ve výstavbě dopravní infrastruktury (mosty, silnice, dálnice), přišel začátkem let 2005-2006 k nápadu využití recyklátu – odpadu při frézování asfaltových silnic. Za 4 roky zkoušek byl postaven první Silkot, který na mezinárodním stavebním veletrhu v Brně  získal zlatou medaili.

Po dobu dalších 3 let bylo prodáno cca 34 strojů. Většina byla prodána do české republiky, ale tyto stroje jsou i v Azerbaidžánu, chorvatsku, německu, polsku a na ukrajině.

Z nepochopitelných důvodů bylo panu Charvátovi odebráno jednatelství a veškeré pravomoce. Po této situaci vystoupil z firmy Siltek a převedl svůj podíl na zbývající majitele.

Byla založená nová firma Silkot Servis. Tato nová společnost je držitelem všech certifikátů a patentu.

Nový stroj má speciální zařízení na tepelné zpracování tekutého propan butanu a tím lépe využívá plynu. Tím pádem je konečná oprava levnější. Má svůj vlastní zdroj elektriky, čímž se stává nezávislým. Je schopný nahřívat 3 tuny recyklátu, tím může prodloužit pracovní dobu a zvýšit výkon.

Jsou zde i jiná technická vylepšení s kterými se můžete seznámit s prodejci tohoto stroje.